بازاریابی اینترنتی به سادگی نمی تواند بدون تولید محتوای با کیفیت کار کند. تولید و بازاریابی محتوا عملی با مارک های تجاری ، محصولات یا خدمات با ایجاد و توزیع محتوای معنی دار ، قابل اعتماد و با ارزش است. این یک رویکرد مداوم برای حفظ مخاطب مشخص است تا بتواند یک پایگاه مشتری پیشرفته شکل بگیرد. این به وب سایتها کمک می کند تا افزایش تبدیل و سود را تجربه کنند.
اگر به تعاریف فنی این دو اصطلاح بروید ، می توانید شباهت ها و تفاوت های آنها را بیابید. حال مهمترین سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا این دو مفهوم با هم ارتباط دارند یا خیر. آیا می توان از آنها به عنوان یک ابزار واحد استفاده کرد یا دو ابزار کاملاً متفاوت بازاریابی اینترنتی است که باید بطور جداگانه مورد استفاده قرار گیرد؟ برای پاسخ به این سؤال ، شروع به مقایسه SEO و بازاریابی محتوا خواهیم کرد
https://fireseo.ir/what-is-seo-content-production-and-marketing/
درباره این سایت